רקע:
בשנים האחרונות מערכת הכבישים החדשה במרחב חיפה וסביבתה יתרה את הצורך של נהגים רבים לעשות שימוש במנהרות הכרמל הפועלות ככביש אגרה. חיבור חדש מכביש מהיר מס' 22 יצר הזדמנות לשיווק יתרונות מנהרות הכרמל למשתמשים פוטנציאלים שעד כה העדיפו לנוע בצירים אחרים.
הפתרון שלנו:
אסטרטגיית הקמפיין הייתה להגיע לנהגים בזמן הנהיגה, קרוב ככל האפשר לנקודת ההחלטה. לצורך כך נעשה שימוש בקריאטיב פשוט וענייני המכווין את הנהגים לציר הפתוח והמהיר ביותר – מנהרות הכרמל. בהתאם נעשה שימוש מוגבר במדיות בסביבת הנהג כגון רדיו כולל תשדירים ותוכן שיווקי, בפרסום חוצות, דף נחיתה, פרסום סלולרי, שילוטי קופות וכד'.