רקע:
עיריית ירושלים הקימה פורום מובילי דעה מתחומי הכלכלה המסחר ונציגי המגזר הציבורי על מנת לדון בנושאי ליבה הקשורים לפיתוחה הכלכלי של ירושלים. הפורום מתכנס כארבע פעמים במהלך השנה.
הפתרון שלנו: יוקרה וזוהר
כיאה למשתתפי הפורום ולעיר הבירה ירושלים נבנתה שפת מותג המכילה ערכים של יוקרה, כבוד, היסטוריה. הלוגו שעוצב עבור הפורום משלב בין צבע הזהב ואתרים המזוהים עם העיר. לאחר שגובשה שפה ביצענו שורה של אמצעי פרסום ותצוגה למיתוג חללי ההתכנסות וההרצאות של הפורום כגון רולאפים וגב במה ופרסום הישיבות במודעות עיתון ובאינטרנט.