רקע:
לאורך שנים ארוכות נמנעו מבקרים ותיירים לבלות ברחבי העיר העתיקה, אזור בעל פוטנציאל תיירותי בלתי מנוצל. חברת אריאל, החברה העירונית האחראית על פיתוח והפקת אירועי תרבות בירושלים, יזמה את פסטיבל האבירים, שהפך לריטואל תרבותי ייחודי. האירוע, במהלכו מתקיימות הופעות והצגות באווירת ימי הביניים, הפך את אזור העיר העתיקה למתוייר והביא לשגשוג החנויות ומתחמי המזון במהלך ימי הפסטיבל גם בשעות הלילה.
מטרה:
יצירת מסר פרסומי המהווה גורם משיכה איכותי לאזור העיר העתיקה, ובמיוחד בשעות הלילה. הפנייה היא לקהלים מגוונים, בהם תיירי פנים וחוץ, דוברי עברית ואנגלית.
אתגרים:
אזור הפעילות אינו מתוייר בשעות הערב, כאשר במהלך ימי הפסטיבל מתקיימים אירועי תרבות נוספים במרחב. בנוסף, הצריך הפסטיבל מערך שילוט והכוונת קהל על פני מתחם גדול, מורכב ומפותל במיוחד.
תוצאות:
הפסטיבל נחשב לאירוע מוביל המתקיים מזה מספר שנים ובהצלחה רבה, תוך שהוא מושך אליו קהל רב ומגוון, המונה למעלה מ-70 אלף מבקרים מדי שנה, מהם תיירים המבקרים בעיר העתיקה לראשונה בשעות הלילה.