רקע:
חברת Livigent Israel עוסקת באספקת שירותי סינון תכנים באינטרנט. החברה הינה הזרוע הישראלית של חברת Livigent האמריקאית ופעילה בשוק המקומי מספר שנים בצורות שונות. לקראת שלב ההכרעה האם להעצים את פעילות החברה בישראל או למכור את פעילותה למפעיל מקומי, פנו אלינו מנהלי השיווק על מנת שנאפיין ונעצב מצגת דינמית ואתר אינטרנט תדמיתיים.
האתגר והפתרון שלנו:
החברה היא חברה אמריקאית והשפה בה היא משתמשת שונה לחלוטין מאופי ההתייחסות לתחום בישראל. סינון תכנים באמצעות מערכות בינה מלאכותית, נחשב לפריצת דרך, אך קיים קושי אמיתי להסביר כיצד המערכת פועלת.
שימוש בערכי המותג הקיימים, יחד עם איור תרשימי זרימה ויצירת שפה גרפית מתאימה לעולם המסרים של החברה, מיצבו את החברה במיקום גבוה ביחס למתחרותיה הישירות והעקיפות.
פרויקט זה החל בייעוץ שיווקי ופרסומי וניתוח המוצר, בנייתשפת המותג ועיצוב מגוון מוצרי שיווק כגון אתר אינטרנט, מצגת משקיעים ועוד.