רקע:
סינמטק ירושלים מהווה עבור ירושלמים רבים הרבה מעבר לאתר בילוי, הסינמטק הגדיר מחדש את תרבות הבילוי בירושלים, וניסה לפנות הן לקהל המבוגר והן לקהל הצעיר. גם כיום עשרות שנים לאחר שהוקם, מנסה הסינמטק למשוך אליו קהלים מגוונים, צעירים ומבוגרים.
האתגר: אופרה? אני?!?!?
שידור האופרה מבית מוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, נחשב לאירוע דגל במדינות רבות ברחבי העולם. אך האופרה כלעצמה, למרות שהינה צעירה ובועטת, מתקשה למשוך אליה אוכלוסיה צעירה.
הפתרון שלנו: הסינמטק פתוח לכולם
האסטרטגיה השיווקית מבוססת בעיקר על המטרופוליטן והשימוש בשמו ובדימויים שהוא מספק. אימג' חזק ומוביל של הסולנית, יחד עם חשיפה רחבה באמצעות מגוון מוצרי פרסום וקד"מ.