רקע:
סינמטק ירושלים מהווה עבור ירושלמים רבים הרבה מעבר לאתר בילוי, הסינמטק הגדיר מחדש את תרבות הבילוי בירושלים, וניסה לפנות הן לקהל המבוגר והן לקהל הצעיר. גם כיום עשרות שנים לאחר שהוקם, מנסה הסינמטק למשוך אליו קהלים מגוונים, צעירים ומבוגרים.
האתגר: תתעוררו, שווה להיות סטודנט בעיר הזאת
במסגרת מאמצי השיווק הוגדה אוכלוסיית הסטודנטים הגדולה בעיר כקהל יעד מועדף. הסטודנטים זוכים כמדי שנה למחיר מנוי חופשי הכולל כניסה לכל המופעים בחיר זעום במיוחד. למרות זאת, טרם מוצה פוטנציאל ההצטרפות של סטודנטים חדשים.
הפתרון שלנו: הסינמטק פתוח לכולם
קמפיין הסטודנטים פנה כחלק מהאסטרטגיה השיווקית לסטודנטים בכל רחבי העיר, ולא רק לאלה הנמנים על חובבי הקולנוע והמתגוררים בסביבת הסינמטק. הקמפיין כלל שילוט חוצות, דוכני הרשמה ומגוון מוצרי קד"מ.