רקע:
תכנית האב לתחבורה בירושלים, מקדמת את מערכות התחבורה הציבוריות והפרטיות בעיר, מייעלת אותן ומתאימה אותן לצרכיה המשתנים של העיר ותושביה. כחלק מהשינויים, הושקו ברחבי העיר מספר אמצעים תחבורתיים ייחודיים בהם רשת קווי מסיעי מזרח ירושלים.
האתגר: איזה שינוי, אבל איפה הנהג שלנו.
צרכן התחבורה הציבורית במזרח ירושלים, התרגל במשך עשרות שנים להתנייד באמצעות כלי תחבורה ציבורית פיראטיים. המהלך של צוות תכנית אב לתחבורה כלל מיתוג של רשת תחבורה ציבורית חדשה לחלוטין, המזוהה עם הציבור הערבי ומורכבת מכלי רכב חדשים ומתקדמים, מערך גבייה ותעריפים קבוע ותכונות ייחודיות חדשות.
הפתרון שלנו: מיתוג שקל להזדהות עימו
השינוי האמיתי ניכר בשטח, כלי רכב חדשים וסדר אמיתי בלוחות הזמנים. המיתוג החדש שלנו שכלל עיצוב רכבים ו"הלבשתם". עיצוב כלי שיווק ומודעות, שילוט תחנות ולוחות זמנים ומודעות לעיתונים. כל אלה תרמו להסתגלות מהירה למצב החדש.