רקע:
חברת יפה נוף הוקמה לפני עשור שנים במקום "נתיבי כרמל", אשר היה אגף בחברת נתיבי איילון התל אביבית. החברה הוקמה על מנת לקדם ולבצע מדיניות תחבורה למרחב חיפה. בתחומי אחריותה ניתן למנות שני פרויקטים מרכזיים: חפירת מנהרות הכרמל ופרויקט המטרונית.
האתגר: ה-BRT האמיתי כבר כאן. אבל מה זה?
לא מדובר באוטובוס רגיל או ברכבת קלה, מדובר באוטובוס גדול, מתקדם וחדשני הנע על גבי מסלול ייעודי. ככל השקת מערכת תחבורה ציבורית חדשה (ואנחנו אוהבים כאלה), גם כאן התמודדה החברה עם התנגדות התושבים, הנהגים ורבים אחרים, שלא הבינו בעצם כיצד ייסעו ממקום למקום. כיצד יתרגלו למערכת החדשה.
והפתרון שלנו: הסברה חכמה ונגישה
על מנת לענות על הצרכים השונים והמגוונים של מערך ההסברה. עוצבה שפה גרפית הסברתית ייחודית הכוללת מפות מעוצבות, חוברות, מדבקות ומערכות שילוט לתחנות הסעה ומערך שלם של מוצרי שיווק הכולל מודעות לעיתונים, אתר אינטרנט ודף פייסבוק.