רקע:
חברת נתיבי איילון פועלת ומקדמת תכניות תחבורתיות שונות במרחב גוש דן והשרון. בין התכניות פעילות להקמת והרחבת נתיבי תחבורה, הקמת גשרים, מחלפים, כבישים והפרדות מפלסיות עבור רכבת ישראל. הקמת התחנה המרכזית החדשה בתל אבי חייבה הקמת מיגון אקוסטי לדירות במרחב התחנה. חברת נתיבי איילון נבחרה לבצע הן את עבודות התשתית והן את הפן ההסברתי.
האתגר: תושבים יקרים, אנחנו דואגים לכם
לאור ההתנהלות מול ארגוני התושבים, היה צורך אמיתי לעורר את אמון הציבור בחברת התשתיות. להקל על התהליך ולייעל אותו, כל זאת על מנת לקדם את סיום הקמת המיגון עבור כל דירה.
והפתרון שלנו: מערכות שילוט ומיתוג הסברתיות
השפה הגרפית שנבחרה לביצוע העבודה, שימשה את החברה במשך תקופה ארוכה והובילה מהלך הסברתי מתמשך, שכלל יצירת קשר וטיפול באלפי תושבים במרחב. במהלך ההסברתי נעשה שימוש בכלים פרסומיים מסוג ATL ו-BTL.