רקע:
האגף לקידום עסקים הוקם במחצית השניה של שנת 2009, כחלק מחזון העירייה לפיתוח כלכלי של העיר, תוך אימוץ גישת לקוח כלפי מקבלי השירות מהעירייה. האגף מתמקד בפיתוח וטיפוח עסקים קטנים ובינוניים ורואה בהם קטר צמיחה עירוני.
האתגר: כיצד מעודדים משקיעים להקים ולפתח עסקים חדשים בעיר?
בתי עסק רבים המוכרים ברחבי ישראל ואף בחו"ל החלו את דרכם בירושלים. מספיק להזכיר את רשת 'ארומה', 'קפה הלל', 'רשת רמי לוי', NDS ועסקים אחרים כדי להבין שירושלים חייבת להתחדש ביוזמות עסקיות, ובקצב גבוה מביתר הערים.
הפתרון שלנו: רק תקימו את העסק שלכם בירושלים, עיריית ירושלים תעשה את היתר
עסקים קטנים ובינוניים זקוקים לתמיכה, יד מכוונת ובעיקר כזו שפותחת דלתות, ומקלה על חבלי הלידה והצמיחה בדרך להצלחה. הזהות המותגית שגובשה לאגף, מבודלת מיתר אגפי העירייה באמצעות צבעים רעננים ומזמינים ושפה גרפית המיושמת במוצרי פרסום נגישים וברורים.