רקע:
הגן הבוטני האוניברסיטאי בירושלים, נחשב בעיני רבים לפנינת טבע יוצאת דופן בלב העיר. תושבי העיר נוהגים לבקר בגן אך תיירי פנים כמעט ולא מכירים את הגן. אחת הדרכים למשיכת קהל חדש לגן היא יצירת אירועי עוגן תרבותיים, המנצלים את מיקומו של הגן ושטחו.
האתגר והפתרון שלנו: אז רואים פרפרים או לא?
חובבי הטבע שמעו על התערוכה והגיעו בשמחה. אך כיצד מושכים קהל גדול יותר, לא רק מירושלים? פרפרים הם שפה בינלאומית ליופי, חופש ואסתטיקה. השפה הגרפית עסקה בדיוק בנושאים אלה והעבירה את המסר שהתערוכה פתוחה לכולם.