רקע:
הגן הבוטני האוניברסיטאי בירושלים, נחשב בעיני רבים לפנינת טבע יוצאת דופן בלב העיר. תושבי העיר נוהגים לבקר בגן אך תיירי פנים כמעט ולא מכירים את הגן. אחת הדרכים למשיכת קהל חדש לגן היא יצירת אירועי עוגן תרבותיים, המנצלים את מיקומו של הגן ושטחו.
האתגר: הגן הבוטני? הילדים שלי יאהבו את זה?
הגן הבוטני לא מעורר בילדים ואף לא בחלק מהמבוגרים, אסוציאציות למתחם כיפי, כזה שיכול להפעיל אותם, ולהעביר בו שעות של הנאה משותפת לילדים ומבוגרים.
הפתרון שלנו: הגן הבוטני יכול להיות כל מקום שרק תרצו...
יחד עם העיצוב הייחודי יצאנו להרפתקה של ממש בגן הבוטני, החלטנו להעניק לפינה הקסומה הזו את האפשרות להיות כל מקום שהוא. פנטזיה. השפה שנבחרה מבטאת יותר מכל את החוויה שחשו המבקרים. עולם של פנטזיה נברא בלב הגן הבוטני. האגם זכה לספינת שודדים והשבילים היו לשבילים באי בודד. בעבודה זו בוצעו עבודות אינטראקטיב ייחודיות, מפה אינטראקטיבית, אתר ייעודי ומוצרי פרסום שונים ברמת ה-ATL וה-BTL.