רקע:
רשות השידור הישראלית אחראית לשידור תכנים בערצוי מדיה שונים ומגוונים. מרדיו, דרך טלויזיה ואינטרנט. עם המעבר לשיטת שידור דיגיטלית ושימוש בטכנולוגיות חדשות, הוחלט לצאת בקמפיין לשיווק לוח השידורים החדש.
האתגר:
הרשות נתפסת כגוף שידור וותיק וחסר רעננות. כיצד מציגים את התכנים המעניינים באמת בדרך המעניינת ביותר, אך עם זאת שומרים על מיצוב הערוץ הראשון כערוץ איכותי ומכובד?
הפתרון שלנו:
בחרנו להדגיש את התכנית באמצעות אימג'ים בולטים, צבעוניים, רבי משמעות, ה'לוכדים' את עין המדפדף המצוי ומניעים אותו לפעולה. צפייה בערוץ הראשון.