רקע:
כרטיס התושב 'ירושלמי' נחשב להצלחה בקנה מידה ארצי. ירושלמים משתמשים בו, רוכשים כרטיסים בהנחה משמעותית ונכנסים לאתרים עירוניים במחירים נמוכים באופן משמעותי. בשנת 2013 הושק השלב החדש של כרטיס 'ירושלמי'.
האתגר: 'ירושלמי'? זה באמת שווה לי?
כרטיס 'ירושלמי' פנה בגרסתו הראשונה לכל תושבי ירושלים באשר הם. צעירים, מבוגרים, הורים לילדים, סטודנטים ופנסיונרים. כולם הוזמנו להשתמש בכרטיס, למרות שחלק מהפעילויות כלל לא הותאמו אליהם אישית. חלקם השתמשו וחלקם ויתרו מראש על ההנחות המשמעותיות.
הפתרון שלנו: 'ירושלמי' לכל אחד בנפרד
רענון המותג כלל בראש ובראשונה פילוח של קהלי המטרה, צעירים, סטודנטים, מבוגרים, כולם זכו להתייחסות. הכרטיס כוון לכל אחד מהקהלים באופן אישי וההנחות בהתאם. הצערת שפת המותג כללה שימוש בצבעים שונים ומתיחת השפה בהתאם לדרישות כל אחד מהקהלים.