רקע:
עיריית ירושלים, בה חיים עשרות אלפי בני נוער, סטודנטים וצעירים, פועלת בשנים האחרונות להגדלת וגיוון פעילויות התרבות לאוכלוסייה הצעירה בעיר. בני הנוער בירושלים, המונים עשרות אלפים המתפרשים על פני שכונותיה הרבות, מגלים מחדש את העיר לאחר שבמשך שנים יצאו לבלות בערים אחרות.
האתגר: הפעם תקבלו אירוע לנוער כמו שלא קבלתם עד עכשיו!
בני הנוער לא ציפו לאירועים שבאמת ידברו אליהם, הם התרגלו לאירועים שלא תמיד קלעו לטעמם. הפעם כיוונו בעירייה למגוון העצום של בני הנוער בעיר ולטעם המגוון שלהם.
הפתרון שלנו:
אירועי הלילה הלבן המתקיימים במספר שכונות בו זמנית, הגדירו מחדש את דרכי הפניה לנוער הירושלמי תוך שימוש במוצרי פרסום מסוג BTL ו-ATL. המודעות שלנו העבירו את המסר המדויק. לא משנה איזה סגנון מוזיקה אתם אוהבים, אתם תמצאו אותו אצלנו.