רקע:
חברת דליה אנרגיות כוח, הוקמה במטרה לקדם את השימוש באנרגיה נקיה יותר במשק החשמל הישראלי. תחנת הכח, מהגדולות בישראל, מוקמת בשיתוף חברת ALSTOMהבינלאומית. במהלך השלבים להקמת התחנה, ביצעה עבורה חברתIKAN MAAS מגוון מוצרי תדמית והסברה.
האתגר:נכון להשקיע בנו
למרות שהגיעו עם גיבוי בינלאומי של אחת מהחברות המנוסות בתחום, נדרשה החברה לגייס הוד מגופים מוסדיים. יכולות השכנוע המוגבלות בתקופה של משבר כלכלי הצריכו תפיסה וגיבוש מדיניות אחרת מול מקבלי ההחלטות במישור הכלכלי ובמישור הממשלתי.
הפתרון שלנו: אנחנו יכולים לעשות זאת
על מנת להמחיש כי מדובר בפרויקט אמיתי בעל התכנות גבוהה, בוצעו עבודות הדמיה של אתר הפעילות. בנוסף פותחו מצגות אינטראקטיביות למשקיעים ולמקבלי החלטות. המיצוב הנכון יחד עם האווירה המקצועית ששידרו החומרים, סייעו להתקדמות הפרויקט וליישומו כיום.