רקע:
חברתסיטיפס האחראית על הקמת הרכבת הקלה בירושלים, הופקדה על אחד מפרויקטי התשתית הגדולים והייחודיים בשנים האחרונות. הפרויקט הצריך עבודה אינטנסיבית מול סוחרים , גורמי ממשל והציבור הרחב.
האתגר: כל העבודות האלה ישתלמו בסוף?
סיטיפס פעלה כחברת תשתית שבמהותה משפיעה על חייהם וסדר יומם של מאות אלפי בני אדם, מדי יום. הנזקים התדמיתיים בשל העיכוב בביצוע העבודות הצריכו קמפיינים שונים שיפריחו תקווה ורוח חיים בתושבי העיר.
הפתרון שלנו: הרכבת בו תבוא ותשנה את העיר לטובה
בין אם מדובר בסלוגן (שהפך למטבע לשון), ובין אם מדובר בשימוש באיור של הרכבת, שלטי העבודות הצבעוניים פגשו בתושבים בכל צומת אפשרי והפיחו תקווה בקרב התושבים.