רקע:
תאגיד בומברדייר הבינלאומי הינו התאגיד המוביל בתחום ייצור הרכבות ותפעול מערכי האחזקה שלהן ברחבי העולם. בישראל פועלת החברה במספר אפיקים, בהם שיווק קרונות וקטרים, מערכות לתפעול רכבות ורכבות עירוניות. לקראת מספר כנסים בהן השתתפה החברה בתחום התחבורה ולקראת פגישות עם מקבלי ההחלטות.
האתגר: מדוע אנו החברה הטובה ביותר
למרות היותה של החברה מובילה בתחומה בעולם. מקבלי ההחלטות בשוק הישראלי, לא מודעים באופן מלא לעוצמתה הכלכלית והמקצועית. החומרים מהם ניזונים מקבלי ההחלטות כתובים בשפות זרות ולא מצליחים להעביר לדוברי עברית בלבד את היקף פעילותה ברחבי העולם.
הפתרון שלנו: תראו מה כבר הספקנו לעשות בישראל
על מנת למצב את בומברדייר כחברה בעלת פעילות ישראלית ענפה, ולהעביר את המסר שמדובר בחברה בין לאומית בעל 'גב' כלכלי ומקצועי איתן, בחרנו ליצור מערך חומרי הסברה ושיווק בעברית, שידברו לקהל מקבלי ההחלטות הישראלי, ויתבססו על השפה הגרפית הבין לאומית.