רקע:
חברת עידן קמפינג מהווה מזה שנים רבות מובילת תחום המחנאות בישראל. החברה פעלה במשך שנים רבות כיבואנית של מגוון מוצרים לתחום המחנאות, אך מעולם לא כמשווקת. עם התרחבות פעילותה, בקשה החברה לבדל עצמה מיתר היבואניות הקיימות בשוק ולהפוך למשווקת. בהמשך פעילותינו מול חברת עידן קמפינג, ביצענו מספר מהלכי מיתוג עבור חברות ומוצרי בת בינלאומיים של חברת עידן קמפינג, כדוגמת CP, camptown, MAG ונוספים
האתגר: מי אתם עידן קמפינג?
כחברה ייבוא הנמצאת בעיקר מאחורי הקלעים, נדרשנו ליצור לעידן קמפינג תדמית אשר יכולה לעמוד בפני עצמה על מדפי חנויות המחנאות. למרות היותה בעלת נוכחות רבה בשוק המחנאות, עדיין נאלצה עידן קמפינג להתמודד עם יבואנים אחרים.
הפתרון שלנו: כל מה שאתם רואים כאן....שלנו!
הפתרון שלנו כלל בעיקר בידול מיתר המתחרות בשוק הצפוף. עידן קמפינג נדרשה להציג תדמית המחוברת באופן ישיר לאופי המוצרים של החברה. האימג' מסמל את יעדיי המטיילים המקצועיים, הרים מושלגים ומאתגרים. מראש כיוונה החברה למטיילים המקצועיים, ולחובבי הספורט האתגרי, כקהל היעד המבודל מיתר חובבי המחנאות. הלוגו מיצב אותה כחברה בינלאומית הפונה לקהל המטיילים במקצועי ברחבי העולם.