רקע:
חברת חישתיל הבינלאומית, ידועה ברחבי העולם ובעיקר בשווקי החקלאיים המקצועיים, כמובילת שוק בתחום השתילים המוכנים. החברה פעילה במדינות מתפתחות ומפותחות ומשתתפת בכנסים ותערוכות רבות מדי שנה.
האתגר:
אחת מנקודות התורפה שזיהינו בחישתיל היא, מנעד הפעילויות הרחב שלב והקושי לבלוט בין מתחרותיה, בעיקר בכנסים אך לא רק. בין אם מדובר בסוכני החברה המשוטטים בעולם ומציעים את מוצרי חישתיל, ובין אם מדובר בפעילות בכנסים ותערוכות.
הפתרון שלנו:
אחד המוצרים המובילים, המתלווה לכל סוכן או נציג החברה, הוא קטלוג המוצרים. על מנת לבדל את קטלוג חישתיל מקטלוגים של חברות מתחרות, בחרנו להשתמש בצילומי אווירה ובתוכם לשלב את המוצרים השונים.