רקע:
מוזיאון ארצות המקרא ירושלים הוא מוזיאון לממצאים ארכיאולוגיים המצוי בגבעת רם שבירושלים, בסמוך למוזיאון ישראל ובצמוד אל הקריה הלאומית לארכיאולוגיה של ארץ ישראל. במוזיאון מוצג אוספו של ד"ר אלי בורובסקי הכולל מוצגים ארכיאולוגיים החל מהתקופה הפרה היסטורית ועד התקופה הביזנטית. אחת ממטרות המוזיאון הבולטות היא להוות מקום מפגש ללימוד העבר עבור בני כל הדתות.
במהלך השנה מתקיימים אירועים שונים, בהם השקה של תערוכות שונות, פעילויות לילדים ומבוגרים והרצאות לקהל הרחב. כחלק מהטיפול השוטף בפרסומי המוזיאון, בוצעה מתיחת פנים ללוגו הקיים, וכן נוצרה מסגרת גרפית חדשה לפרסומי המוזיאון.
האתגר: יש כל כך הרבה מוזיאונים , מדוע דוקא אתם?
המוזיאון מתחרה בעשרות מוזיאונים קטנים וגדולים על תפקיד 'החוויה המעניינת בירושלים'. כולם מעניינים, כולם טובים ובאמת שנושא תקופת המקרא לא מהווה גורם משיכה לתיירים, ישראלים וזרים.
הפתרון שלנו: תקופת המקרא מעולם לא הייתה מעניינת כל כך
מיצוב המוזיאון כמוזיאון אינטימי ומתחדש היווה את גולת הכותרת של התקופה בה ליווינו את המוזיאון. הזהות המותגית שנתפרה במיוחד עבורו, שידרה למבקר המתלבט, תחושה של מערכת ערכים המשלבת בצורה הטובה ביותר, ישן וחדש.