רקע:
אירועי עיר הקרח, עולם קסום של פנטזיה וקרח, הביאו לישראל לראשונה, את אמנות הפיסול בקרח הסינית. במסגרת אירועי עיר הקרח הוקם אתר מיוחד ובו פסלי קרח ייחודים שפוסלו בהשראת העיר ירושלים ומבניה המוכרים. אירועי עיר הקרח נחשבים לחלק מרצף אירועי התרבות, שהפכו את ירושלים לבירת התרבות של ישראל. האירוע משך אליו עשרות אלפי מבקרים, עובדה שהביאה להארכת האירועים בשבועיים נוספים ולהמשכיות הפרויקט לשנים נוספות.
האתגר: עיר הקרח? מה בעצם נראה שם?
יצירת פנטזיה חורפית השונה מן החורף הישראלי הטיפוסי, הבלטת איכויות האירוע וערכיו התרבותיים והרב לאומיים.
הפתרון שלנו: הפנטזיה ניצחה
האירוע יצר סקרנות רבה בקרב מבקרים פוטנציאלים. השפה הגרפית לא באמת חשפה את המיצגים השונים, אך גרתה את המתעניינים. האירוע זכה לחשיפה פרסומית הן ברמת ה-BTLוהן ברמת ה-ATL, בערוצי תקשורת מודפסים ומשודרים., לקמפיין שבוצע בחלקו באינטרנט, הופקו באנרים אינטראקטיביים, אתר תדמית (מיניסייט) וכן מוצרי קד"מ שונים.