הפרוייקט
איגוד מפעילי התחבורה הציבורית הפרטיים יצאו בשירות חדש: טעינת רב-קו באפליקציה ובאתר באמצעות כרטיס אשראי
השירות - אסטרטגיה, פרסום וניהול קמפיין דיגיטל
קמפיין רב-קו אונליין התנהל ברובו במדיה הדיגיטלית, בניהול מחלקת הדיגיטל של איקן מס – קמפיין ממומן וניהול דף הפייסבוק, קמפיין Google וכן ניהול ורכש מדיה באתרים מובילים ובעיתונות הארצית.
הקמפיין כלל: עיצוב באנרים לדסקטופ ולמובייל, עיצוב מודעות בהתאמה לפייסבוק, אינסטגרם וגוגל, עיצוב וכתיבת תוכן לדף הפייסבוק, בניית סרטון הסברה עבור מרכזי השירות של המפעילים, וכן עיצוב מוצרי פרינט: עיצוב מודעה, פלייר הסברתי, עיצוב רולאפ תדמיתי, עיצוב מדבקות לאוטובוסים, עיצוב וכתיבת הוראות הפעלה לקורא כרטיסים, ועוד.