הפרוייקט
משרד התחבורה והרשות הלאומית לתחבורה ציבורית השיקו מרכזי שירות בפריסה ארצית המאגדים תחת קורת גג אחת מגוון שירותים הנוגעים לכרטיס הרב-קו, עבור לקוחות כל החברות
השירות - אסטרטגיה, עיצוב פנים ובניית אתר
שפת המותג מדברת עם כרטיס הרב-קו ומציבה את דמות הארנב כפרזנטור הקמפיין. שם המותג "על-הקו" מקשר בין מרכזי השירות למוצר העומד במרכזם.
בנוסף לעיצוב שפת המותג, קופירייטינג לשם המותג ועיצוב פנים למרכזי השירות, עוצב ונבנה אתר אינטרנט המאגד את המידע אודות שירותי המרכזים, וכן עוצבו שלטי אוטובוס, באנרים לדיגיטל, מודעות עיתון, רולאפים תדמיתיים, מדי דיילים ועמדות הסברה