הפרוייקט
משרד התחבורה השיק את רפורמת התעריפים בתחבורה הציבורית, המחלקת את ישראל לאזורי תעריף שונים וקובעת הסדרי תשלום נוחים בין האזורים השונים
השירות - אסטרטגיה, הסברה ובניית אתר
קמפיין הרפורמה בתעריפים של משרד התחבורה הציב אתגר אסטרטגי וביצועי משמעותי – כיצד לפשט ולהסביר רפורמה כה מסובכת? איקן מס גיבשה את אסטרטגיית ההסברה של הקמפיין, עיצבה מפות מופשטות להמחשת אזורי הרפורמה, עיצבה ובנתה אתר אינטרנט עבור רכבת ישראל בדגש על חווית משתמש קלה, ברורה ונעימה. כמו כן, עוצבו חומרי ההסברה לקמפיין: עלונים, פוסטרים, פלקט מידע, ביגוד דיילים ודלפק הסברה