רקע:
חברת נת"ע, האחראית על הקמת הרכבת הקלה בתל אביב, החלה את שלב ביצוע וחפירת התחנות התת-קרקעיות של הרכבת הקלה במרכז ת"א. שלב זה ייצר הפרעות תנועה משמעותיות אשר דרשו התאמות ופתרונות תחבורה ציבורית חדשים.
האתגר: מיתוג פתרונות התחבורה הציבורית לעבודות הרכבת הקלה בתל-אביב
מטרת הקמפיין הייתה לפרסם ולשווק פתרונות תחבורה חדשים וכן לתקשר שינויים בקווים קיימים. כל זאת באמצעות יידוע הציבור בפתרונות החדשים ובשינויים שעתידים לקרות, והגשת המידע בצורה ידידותית וקלה לשימוש ולהבנה.
הפתרון שלנו:
פיתוח שפה שתשווק את המוצרים החדשים בצורה נקייה, נהירה ופשוטה. עיצוב והפשטת מפות מסלול, עיצוב עלוני הסברה המאגדים את המידע המלא למשתמש. עיצוב מודעות עיתון המשווקות את סך הפתרונות החדשים לנוסע. עיצוב מפות מתחמי מעבר המנגישות ומפשטות את שינויי הקווים והסטת התחנות למשתמש בשטח. כמו כן, מיתוג דוכני הסברה ועיצוב לבוש דיילים.