רקע:
חברת נת"ע, האחראית על הקמת הרכבת הקלה בתל אביב, החלה בשלב ביצוע וחפירת התחנות התת-קרקעיות של הרכבת הקלה. שלב זה דורש קשר ישיר מול תושבי ומבקרי העיר, מצד גוף תשתית המנהל מערכת יחסים והתנהלות פתוחה מול הקהילה.
האתגר:
מיתוג ויצירת שפה פרסומית עבור הדיאלוג של נת"ע עם הציבור
מדובר בחברת תשתית שבמהות פעילותה, משנה סדרי חיים עבור תושבי העיר, לטווח ארוך.
חפירת התחנות התת-קרקעיות משפיעה על חיי היום-יום של תושבי מטרופולין תל-אביב, ודורשת מנת"ע לעמוד בקשר שוטף עם קהלים שונים ומגוונים. לשם כך, דרושה שפה פרסומית והסברתית ידידותית, אשר תוכל להעביר את המסרים המורכבים בפשטות וקלות לציבור הרחב.
הפתרון שלנו:
יצירת שפה פרסומית ובניית סל כלי פרסום והסברה אשר יאפשרו להסביר את מהלך העבודות לציבור ולעדכן אותו על שלבי הביצוע השונים, ביניהם גדרות ממותגות באזורי העבודות, שילוט חוצות, עיצוב אתר אינטרנט, עיצוב מודעות עיתון, עיצוב מפות, עלוני מידע, גלויות ואגרות, חוברות, מצגות הסברה למפגשי ציבור, עיצוב פורטל ארגוני פנימי לעובדי החברה, עיצוב פולדרים, רולאפים וכלי הסברה נוספים.