רקע:
לאורך כל ימות השנה, מציפים את רחובות העיר העתיקה עשרות אלפי תיירים, מקומיים ומרחבי העולם, הלוקחים חלק במגוון אירועי הלילה. אחד מאירועי הדגל הוא פסטיבל האבירים, אירוע צבעוני בניחוח היסטורי, הצובע את רחובות העיר העתיקה בגווני ימי הביניים, עם שלל אירועי חוצות, הצגות, נגני רחוב ואבירים בלבוש מלא.
האתגר: לצאת? בלילה? לירושלים?!?!?
לפני אירועי הלילה הידועים של ירושלים והעיר העתיקה בפרט, לא רבים נהגו לטייל ברחובות העתיקים, בין החומות לאחר רדת החשיכה. הנגשת המרחב הציבורי באמצעות אסטרטגיה שיווקית ברורה ונחושה, תוך פני לקהלי יעד מגוונים ומיצוב אירועי הלילה לאירוע חובה ברמה בינלאומית, הביאו להחייאות העיר העתיקה.
הפתרון שלנו: העיר העתיקה בלילה? אתם חייבים להגיע...
השפה הגרפית הייחודית שנבחרה ללוות את פסטיבל האבירים, יחד עם מגוון מוצרים להנגשת מרחבים פתוחים, הפכו את הפסטיבל לחוויה מתמשכת לצעירים ומבוגרים. הויז'ואל המוביל שנבחר מדי שנה (מחדש!) להובלת הפסטיבל, מצליח להלהיב מבוגרים וצעירים כאחד, תוך שהוא משרת את ערכי המותג: הרפתקנות, רב-גוניות וחדשנות.
איקן מס ביצעה ועיצבה את כל מרכיבי המותג לפסטיבל זה השנה השלישית: מוצרי פרסום ושיווק, שילוט ומיתוג חללי הפסטיבל, עיצוב חומרי הסברה והתמצאות ועוד.