רקע:
חברת נת"ע, האחראית על הקמת הרכבת הקלה בתל אביב, החלה את שלב ביצוע וחפירת התחנות התת-קרקעיות של הרכבת הקלה במרכז ת"א. שלב זה ייצר הפרעות תנועה משמעותיות אשר דרשו פתרון תחבורתי חדש ויצירתי להגעה למרכזי העסקים בת"א.
האתגר: מיתוג פתרון תחבורה ציבורית חדש - חנה וסע
פרסום ושיווק פתרון תחבורתי חדש בקמפיין רחב היקף המתמקד בערים בהן הופעלו החניונים: חניון אצטדיון המושבה בפתח תקווה, חניון חוף תל ברוך וחניון גני יהושוע בתל-אביב. מטרת הקמפיין הייתה לחשוף את אופן השימוש במוצר בצורה ידידותית וקלה לשימוש ולהבנה.
הפתרון שלנו:
פיתוח שפה שתבליט ותשווק את המוצר החדש תוך שימוש בנכסים פיזיים בשטח כגון מיתוג החניונים, תחנות האוטובוס, שילוט הכוונה בולט למרחקים. כמו כן, מיתוג דוכני הסברה, לבוש דיילים ועיצוב עלוני הסברה ומפות הסברה להבנה קלה של מיקומי ומסלולי החניונים.