רקע:
חברת סופרבוס הינה חברת תחבורה ציבורית הפועלת באזורים שונים ברחבי הארץ. בשנת 2014 זכתה סופרבוס במכרז להפעלת אשכול "העמקים" של משרד התחבורה. עקב זכייתה, נדרשה סופרבוס להפעלת קווים חדשים, ומכאן לשירותי פרסום והסברה אשר ימתגו את החברה כנותנת שירות איכותית ומתקדמת הקשובה לצרכי לקוחותיה.
האתגר:
מיתוג קו 242 כקו היעיל ביותר לנסיעה לקמפוסים. פנייה לקהל יעד צעיר והנעתו לשימוש בשירותי "סופרבוס" כדרך הנוחה, הנעימה והיעילה ביותר להגיע ללימודים
הפתרון שלנו:
עיצוב צעיר הפונה לקהל יעד סטודנטיאלי, שימוש בפרסום אמוציונאלי המעביר את חווית הלימודים בקמפוס, ומקשר אותה לנסיעה בקו החדש של סופרבוס. עיצוב עלון הסברה ומפות מקל המפרטים אודות המסלול החדש, לוחות הזמנים וחווית הנסיעה.