רקע:
חברת נ.ת.ע, האחראית על הקמת הרכבת הקלה בתל אביב, החלה תהליך מורכב של שינוי ושדרוג תשתיות תחבורתיות וציבוריות אחרות ברחבי גוש דן. המהלך ארוך הטווח, דרש ועדיין דורש, קשר ישיר מול תושבי ומבקרי העיר, מצד גוף תשתית המנהל מערכת יחסים והתנהלות פתוחה מול הקהילה.
האתגר: כל כך הרבה עבודות אבל מי מבצע אותן?
מדובר בחברת תשתית שבמהות פעילותה, משנה סדרי חיים עבור תושבי העיר, לטווח ארוך.
עבודות התשתית נצפו להמשך לאורך זמן רב ולהתפרס על פני אזורים נרחבים, עובדה שהצריכה קשר עם מגוון אוכלוסיות. לתושבים חשוב לדעת מול מי באמת מבצע את העבודות ומה התוצאה הסופית שלהן.
הפתרון שלנו:
בניית סל כלי פרסום והסברה אשר יאפשרו להסביר את מהלך העבודות לציבור ולעדכן אותו על שלבי הביצוע השונים. סל הכלים כולל אמצעי שילוט, עלונים, דיוור ישיר וקמפיינים פרסומיים במדיות כגון רדיו, עיתונות אינרנט וכו'