רקע:
חברת אגד, החברה הגדולה ביותר בארץ בתחום התחבורה הציבורית, מסיעה זה עשרות שנים את נוסעיה וחיילי המדינה מערי המדינה לצפון הארץ.
האתגר: שינוי מערך תחבורה בן 50 שנה
לאחר שנים של מערך קוי אוטובוס ארוך ומפותל ברחבי הארץ החליטה אגד לעשות סדר ולייעל את המערכת. אגד ומשרד התחבורה תכננו מערך קווי אוטובוס חדש בין ערי המרכז, ירושלים ובאר לצפון הארץ כך שתוגברו קווים ישירים ועפולה הפכה להיות מרכז תחבורתי המרכז קווים רבים באזור.
והפתרון שלנו: הסברה ופרסום ממקודי נוסע
על מנת לענות על הצרכים השונים והמגוונים של הסברת שינויי קווים באזור גיאוגרפי נרחב. עוצבה שפה גרפית הסברתית ייחודית הכוללת מפות מעוצבות, חוברות, מדבקות ומערכות שילוט לתחנות הסעה ומערך שלם של מוצרי שיווק הכולל מודעות לעיתונים, קמפיין אינטרנטי ודף נחיתה.
באיקן מס ניהלנו את קריאטיב הקמפיין, עיצבנו את חומרי ההסברה, המפות וחומרי הקד"מ, תכנתנו את דף הנחיתה, הנפשנו את הבאנרים הפרסומיים והכנו את הקמפיין הפרסומי בכל המדיות.