רקע:
פסטיבל הקולנוע הבינלאומי בירושלים מתקיים זו השנה ה-29 ונחשב לאחד המובילים והמוכרים בעולם במספר קטגוריות ובכללן סרטים תיעודיים, קולנוע יהודי וישראלי וסרטים העוסקים בשוויון ובחירות האדם. הפסטיבל נמשך לאורך 10 ימים שבמהלכם מוקרנים 150 עד 200 סרטים עלילתיים ודוקומנטריים של יוצרים צעירים וותיקים, מוכרים וכאלה שעוד עתידים להיות מוכרים.
האתגר: הסינמטק זה לא בשבילי...
עם השנים התגבש קהל לקוחות קבוע למדי, לפסטיבל הקולנוע בפרט ולסינמטק ירושלים בכלל. בשנים האחרונות התעורר הצורך בהזרמת "דם חדש" לקהל המבקרים בסינמטק לאורך כל ימות השנה. פסטיבל הסרטים הוגדר כאירוע דגל באמצעותו ניתן יהיה לפנות לקהלים שטרם נחשפו למגוון אפשרויות הבילוי בסינמטק, למגוון המנויים המוזלים ולאווירה הייחודית במקום. בין קהלי המטרה ניתן למנות: סטודנטים חדשים בעיר, בני נוער, תושבי שכונות מרוחקות ויישוביי לווין של ירושלים.
הפתרון שלנו: הסינמטק פתוח לכולם
הצערת המותג בוצעה תוך שימוש בדמות איקונית המשלבת מוטיבים קולנועיים קלאסיים, יחד עם צבעוניות מושכת. מגוון המוצרים, בהם מוצרי ATLו-BTL נחשפו לקהל תוך שימוש במדיות מודפסות ומקוונות, בערוצים מפולחים באופן מדויק. שילוט החוצות בו נעשה שימוש רב ברחבי העיר, והבולטות של גוף המודעות, הביאו יחד עם יתר הפעילות הפרסומית לחשיפה יוצאת דופן של הפסטיבל לקהל מכל רחבי הארץ ומירושלים בפרט.
פסטיבל הקולנוע 2012 נחשב למוצלח ביותר בשנים האחרונות כאשר רמת החשיפה לקהל חדש נמדדת בגידול במספר המנויים החדשים.