רקע:
עיריית ירושלים משרתת מגוון רחב של לקוחות. תושבים, בעלי עסקים, משרדי ממשלה, יזמי נדל"ן ורבים נוספים. שנים של שירות לא מספק יצרו חוסר אמון מצד הציבור, ביכולות ובמוטיבציה של עובדי העירייה.
האתגר: כיצד יוצרים שינוי רוחבי בארגון כה גדול?
יצירת מנופים לשינוי תפיסתי וענייני של מציאות, המושתתת על ניסיון ארוך שנים וחוסר אמון הדדי. או במילים אחרות, לגרום לעובדים לאהוב ולהאמין במה שהם עושים, התושבים כבר ירגישו בהבדל.
הפתרון שלנו: תהליך מקיף ועמוק שמביא לשינוי אמיתי בתפיסת ערכי השירות בעירייה.
העובדים הם מקור הכח של הארגון ולכן פתחנו בהם. פיתחנו שפת מותג ייחודית וכלי שיווק שהשתלבו מצוין בסדנאות השירות, וכן ביישום ובהטמעה היומיומיים של ערכי השירות בארגון. לאחר שהשינוי בעובדים ניכר והחל להוביל לתוצאות חיוביות, עברנו להציג את השינוי לתושבים. השינוי הוצג באמצעות מיצוב השירות בעיריית ירושלים כערך מוביל, איור אימג' כפרזנטור של התהליך כולו, וניהול קמפיין רחב היקף באמצעי התקשורת, וברחובות העיר באמצעות שילוט חוצות. האריה שלנו עדיין מתרוצץ ברחובות ירושלים ומהווה דוגמה לקמפיין שיפור איכות לארגונים נוספים.